איך משלמים?
1. דרך האינטרנט: באמצעות כרטיס אשראי לתשלום
לחץ כאן.
2. מוקד תשלומים ובירורים: 09-8902949
שעות הפעילות:
מענה אנושי ובירורים: 8:30 עד 18:30.
מענה קולי ממוחשב: 24 שעות ביממה.
3. הוראת קבע בנקאית: באמצעות טופס הוראת קבע
לחץ כאן4. הוראת קבע בכרטיס אשראי: באמצעות טופס
לחץ כאן5. תשלום שוברים תקופתיים והתראות: ניתן לשלם בכל סניף בנק ובסניפי בנק הדואר.
6. ניתן לקבל את שוברי הארנונה בדואר אלקטרוני. באמצעות טופס -
לחץ כאן 7. במשרדי מחלקת הגבייה במועצה:
שעות קבלת קהל במחלקת גבייה יתואמו מראש
בימים א-ה בין השעות 08:00-19:00 בטלפון 09-8902949
קבלת קהל תתקיים (בתאום מראש) בימים אלו
קדימה
ימים א,ג,ה בשעות 8.00-13.00
יום ג 16.00- 19.00
בימים ב ו ד אין קבלת קהל
צורן
יום א 8.00- 10.00
יום ג' 16.00-19.00
התשלום במחלקת הגבייה מומלץ לנישומים המבקשים להגיע להסדר של חובות ישנים שלא באמצעות כרטיס אשראי (אותו ניתן לבצע דרך מוקד הבירורים והתשלומים).
בירורים במענה הטלפוני במחלקת הגבייה- בימים א', ב', ה' - מהשעה 13:00 עד 15:00 בטלפון: 09-8902913, 09-8902912, 09-8902909, 09-8902911.
*הנחה בארנונה עד 95% לעסקים שנפגעו בקורונה