דלג לתוכן

שר התרבות והספורט נרתם לסיוע בהקמת תשתיות ספורט בשכונת נוף השדות

שר התרבות והספורט נרתם לסיוע בהקמת תשתיות ספורט בשכונת נוף השדות

שר התרבות והספורט נרתם לסיוע בהקמת תשתיות ספורט בשכונת נוף השדות

שמחים לעדכן כי ראש המועצה, קרן גרין, נועדה ביום א' (22.07) עם שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, במשרדו בירושלים על מנת לקדם את תשתיות הספורט בשכונה החדשה "נוף השדות" המתוכננת להיבנות ביישוב.

הפגישה הייתה חיובית ומקצועית ובמהלכה שר התרבות והספורט הבטיח לקדם תשתיות ספורט בשכונה החדשה וזאת במסגרת קולות קוראים שגם רשויות המוגדרות במצב כלכלי-חברתי 8 יוכלו לגשת ולהתמודד בהם.

לראש המועצה הצטרפו סגניה איציק גולברי ואלה קאופמן וכן מהנדס המועצה ואדריכל המועצה אשר הציגו לשר את אולמות הספורט המתוכננים בשכונת נוף השדות.

ראש המועצה גרין הודתה לשר ולצוותו על הזמן והרצון לסייע ואמרה: "קדימה צורן היא מועצה מקומית ייחודית, בעלת מאפיינים חקלאיים ועירוניים כאחד. כחלק מבניית השכונה החדשה, אני זקוקה לסיוע שלך כדי להעניק לתושבים החדשים והקיימים תשתיות ספורט חדישות וראויות לאחר שנים רבות שלא נבנו ביישוב".

השר זוהר השיב "כבר בזמן הקרוב משרד הספורט יוציא קול קורא לתכנון אולמות ספורט ונכניס לראשונה גם רשויות המוגדרות במצב כלכלי-חברתי 8 אשר יוכלו לגשת ולהתמודד". כמו כן, בפגישה הוצגו לשר גם בית התרבות והספרייה המתוכננת בקדימה.

בשכונה החדשה "נוף השדות" צפויים להיבנות שני אולמות המוערכים בעשרות מיליוני שקלים כל אחד: אולם ספורט בינוני-קטן עבור בית הספר היסודי ברוח מונטסורי ואולם ספורט גדול עם מקומות ישיבה בקמפוס החינוך הסמוך לתיכון החדש.

קרן גרין, ראש המועצה: "המועצה משקיעה את מיטב מאמציה ומשאביה לתכנון ולקידום שכונת נוף השדות. הפגישה עם השר זוהר היא עדות למאמצי המועצה לקידום תשתיות הספורט החדשות שייבנו ביישוב. אני מודה לשר ההתרבות והספורט על הזמן וההירתמות לסייע לרשויות כמונו, אני בטוחה שנבנה שכונה נפלאה בסיוע משרד התרבות והספורט".

דברים טובים קורים בקדימה צורן 🧡💚

The Butterfly Button