תחנת רישום משרד הפנים
במסגרת שיפור השירות לתושב תפעיל המועצה תחנת רישום וקבלת בקשות לשרות מנהל האוכלוסין, התחנה תפעל בבניין המועצה החל מתאריך 10.12.14 ותשרת את תושבי קדימה צורן בלבד.
השרותים שניתן לקבל במועצה הם: שינוי מען, תמצית רישום, הוספת ילד, שינוי סטטוס. (לא ניתן לקבל שירות בנושא דרכונים או הנפקת תעודת זהות)
מועד קבלת קהל :
ימי ב' בין השעות 8:00-11:00
ימי ג' בין השעות 16:00-18:00
במבנה המועצה בקדימה, רח' הרצל 1.
אחראית תחנת רישום : בת שבע פנחס.
טלפון : 09-8902-900.
שימו לב: בימים בהם המועצה סגורה תחנת הרישום לא תפעל.