דלג לתוכן

התקבל אישור עקרוני להצטרפות למערך השיטור העירוני

התקבל אישור עקרוני להצטרפות למערך השיטור העירוני

בשורה לקדימה צורן: התקבל אישור עקרוני להצטרפות למערך השיטור העירוני

ראש המועצה המקומית, קרן גרין, קיבלה אישור עקרוני מהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להחלת תוכנית שיטור עירוני בקדימה צורן. מדובר בתוספת תקנים להגברת הביטחון אל מול האיומים מטולכרם וכן בעבירות בתחומי איכות חיים. מועצה מקומית קדימה צורן פעלה להפעלת תוכנית "שיטור עירוני" בקדימה צורן מזה שנים רבות. לאחרונה עלו המאמצים לאחר שהתגברו האיומים מצד טולכרם והפשיעה הגואה מצד יישובי המשולש הקרובים.

שיטור עירוני הוא כוח משולב הכולל כוחות שיטור ופיקוח עירוני שמטרתו להרתיע, למנוע ולאכוף עבירות בתחומי איכות החיים, אלימות והתנהגות אנטי-חברתית. תפקידו של מערך זה לממש יעדי אכיפה עירוניים ולחזק את הביטחון האישי ותחושת הביטחון של אזרחי ותושבי המדינה במרחב העירוני. תפקידו של מערך זה לממש יעדי אכיפה עירוניים ולחזק את הביטחון האישי ותחושת הביטחון של התושבים והתושבות. הקמת כוח ייעודי משולב, של שוטרים ופקחים, הפועל למניעת אירועי אלימות והתנהגות אנטי-חברתית במרחב המוניציפלי הפועל מתוך הכוונה משותפת לרשות המקומית ולמשטרה. תוספת תקנים זו תביא לחיזוקה ולביצורה של קדימה צורן.

עתה מועצה מקומית קדימה צורן תיכנס לתהליך בירוקרטי שעשוי להימשך לכל היותר עד שנתיים אשר יכלול אישור משרד הפנים, אפיון היחידה, הקמת היחידה ובחירת תקנים, גיוס כוח אדם ובניית תוכנית עבודה בשיתוף פעולה עם תחנת משטרת שדות האמונה על קדימה צורן.

קרן גרין, ראש המועצה: "מאז השבעה באוקטובר השתנו סדרי עולם. לא עצמתי עין ובראש סדר העדיפויות שלי עומד תמיד נושא הביטחון כי הוא הבסיס להכל. הגעתי לכל דיון שצריך, התראיינתי בכלי התקשורת כדי לשים את קדימה צורן על מפת סדרי העדיפויות, דפקתי על השולחנות לכל גורם מקצועי שרלוונטי וכן 'שיגעתי' חברי כנסת ושרים כדי לקבל את האישור המיוחל. לא בחלתי בשום טלפון או פניה. מועצת קדימה צורן בראשותי תעמיד כל משאב שיידרש על מנת להחיל את התוכנית בקדימה צורן. תוספת תקנים זו תסייע רבות להגברת הביטחון ותחושת הביטחון של התושבים".

The Butterfly Button