דלג לתוכן

שיבושים בפינוי הפחים הכתומים

שיבושים בפינוי הפחים הכתומים

תושבות ותושבים יקרים,

 כפי שאתם יודעים, הפח הכתום משמש לאיסוף מגוון רחב של פסולת, החל מאריזות פלסטיק וכלה בקופסאות שימורים. לאחרונה, עם התרחבות המלחמה נקראו נהגי המשאיות לשירות מילואים ונוצר לקבלן מחסור חמור בכוח אדם. בשל גיוס נרחב של נהגי משאיות למילואים, הקבלן נתקל בקשיים בפינוי בזמן של הפחים הכתומים ברחבי קדימה-צורן.

 כדי להתמודד עם המצב, בפחים הכתומים יש מערכת ממוחשבת שעוזרת לנו לנהל את פינוי הפסולת בצורה יעילה יותר ובהתאם לעומסים לקבוע את מסלול הפינויים. בכל פח כתום הותקן חיישן, שמודד את מפלס הפסולת. באתר המועצה צירפנו קובץ אקסל, שבתוכו רשימת פחים כתומים עם מפלס הפסולת באחוזים ולצידו כתובת.

 אנו ממליצים לכן ולכם לבדוק את אתר המועצה, שם תמצאו רשימה מעודכנת של פחים כתומים פנויים הקרובים לביתכם. כך תוכלו להשליך את הפסולת שלכם בצורה נוחה ויעילה.

  לרשימת הפחים הכתומים לחצו כאן

 אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה והסבלנות. בתקופה מאתגרת זו, שיתוף הפעולה שלכם חיוני לשמירה על ניקיון היישוב. המועצה, באמצעות אגף שפ"ע, עושה כמיטב יכולתה כדי להתגבר על המחסור ולא לפגוע בשירות פינוי האשפה והגזם. בהזדמנות זו, נחזק את כל חיילות וחיילי המילואים שעזבו את הבית והעבודה שלהם למען הגנה על המולדת.

 לשאלות ופניות ניתן לפנות למוקד בטלפון 09-8902999 או בווטסאפ 054-8081587

 

The Butterfly Button